Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
LgSac

Dinheiro e Transportadora

Recommended Posts

Tive um Problema no passado, bem no passado faz bem por causa de ban, Na epoca me deram a opçao de continuar com as coisas na conta ou com a transportadora, Escolhi a transportadora, conta foi resetada, ok.

Mais agora em setembro voces tiraram todo meu dinheiro e a transportadora, fui perguntar aos ADM o porque (no discord) e disseram que era por causa desse ban citado ai em cima.

expliquei a situaçao, falaram que iam devolver e ate hoje nada apareceu na conta ainda, estou com 900k de ipva e nao tenho como pagar pois voces tiraram meu dinheiro.

Espero uma resposta.

Obrigado.

I had a problem in the past, well in the past it does well because of ban, At the time they gave me the option to continue with things in the account or with the carrier, I chose the carrier, account was reset, okay.

More now in September you took all my money and the carrier, I went to ask the adm why (in the discord) and said it was because of that ban quoted above.

I explained the situation, they said that they would return and until today nothing appeared in the account yet, I am 900k ipva and I can not pay because you took my money.

I expect an answer.

Thank you.

Guest
This topic is now closed to further replies.